آراء قضایی و مطالب حقوقی

خوش آمدید! برنامه مانند قانون است ؛اگر برنامه نداشته باشیم هرج و مرج پیش می آید

آراء قضایی و مطالب حقوقی

خوش آمدید! برنامه مانند قانون است ؛اگر برنامه نداشته باشیم هرج و مرج پیش می آید

اهم فعالیت هایی که شما میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید:
#نمونه_آراء_قضایی
#تفسیر_قانون_مجازات_اسلامی
#مطالب_حقوقی
#جزوات_کلیه_دروس
#قوانین_خاص

(در قسمت سرچ یا طبقه بندی موضوعی به راحتی مطالب موردنظر خود بیابید!)

وبلاگ مشکل دارد...

پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۰ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۳۱

نظرات  (۱۲)

سلام هستی جانم نت قطع شده از صبح احتمالا تا شب قطع باشه

هر وقت وصل شد میفهمیم فقط خدا کنه تا ساعت ۱۰ اینطورا وصل بشه که گیم بزنیم.

یه سری از این جوگیرا شنبه ها میان بیرون ایناهم اینترنت قطع میکنن

وای پویا سلام اه میدونستم بازم قطع میکنن😭

من ایمو رو ریختم پیام دادم دیدم جواب نمیدی نه اونجا نه سیگنال دیگه اومدم اینجا.

اره خداکنه تا شب وصل شه 😭

ای بابا دوباره ریده شد تو مودم

خوب کردی ریختی ایمورو

شب نتم وصل شد سیگنال پاک میکنم به درد نمیخوره توهم پاک کن .

آره عزیزم خداکنه تا شب وصل شه که وقت بگذرونیم

باشه شب وصل شد پاک میکنیم.

اوکی

۲۶ مهر ۰۱ ، ۲۳:۱۰ پویا جدید

هستی جانم من یه یک ربع دارم تلاش میکنم وی پی انم وصل شده بهت پیام بدم .من خیلی خوابم میاد میخوابم ولی ساعت میزارم یه یه ساعت دیگ ببینم وصل میشه پیامم برات میاد یه موقع نگران نشی

 

سلام عزیزم من پیام دادم بهت ولی دیدم که جواب ندادی و یهو قطع شد مرسی عزیزدلم که خبر دادی❤️

خوب بخوابی😘

پویا نت قطعه ؟!

سلام هستی چطوری ؟

هنوزم قطعه بدبختی 

اینترنت خونمونم پیگیری کردم واسه همه همسایه ها قطع شده چندتا خونه اون ورتر خونه خراب کردن زدن سیما رو داغون کردن 🥲😭

سلام ، شانس منه دیگه 

زودتر بهم خبر بده وقتی نتت قطع میشه

اصن معلوم نیست که کی قطع میشه که بهت بگم 

‌امروز ۶ قطع شد 

یه عده بی ناموس ریختن کلی مامور و اینا کشتن تو یکی دوتا از شهرا 

وای فای خونتون امیدوارم زودتر درست شه. باز مثه اینکه ریختن بیرون شلوغ کاری اینام تنها گوهی ک میخورن اینهذک نتارو قطع میکنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی